سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دستگاه حضور و غیاب

نظر

 

ساندیوچ پانل پشم سنگ

ساندویچ پانل پشم سنگ Rock wool sandwich panel یکی دیگر از انواع ساندویچ پانل می باشد که در این متن می خواهیم برای کسانی که می خواهد از این نوع ساندیوچ پانل استفاده کنند اطلاعات مفیدی ارایه بدهیم. ساندویچ پانل پشم سنگ که یکی از بهترین ساندویچ پانل می باشد و دارای عایق بندی فوق العاده است. ساختار ساندویچ پانل پشم سنگ مانند سایر پانل ها از سه لایه تشکل شده که دو لایه که معمولا جنس آن از آلومینیوم می باشد و این دو لایه میانی را که هسته به شمار می آید احاطه کرده است جنس لایه میانی این پانل که معمولا از جنس پشم سنگ می باشد همانطور که از اسم آن نیز پیداست. ساندویچ پانل پشم سنگ بیشترین کاربرد را برای مکان های که دارای  سرما یا گرما می باشد دارد. اما قیمت ساندویچ پانل پشم سنگ Price of rock wool sandwich panels به ابعاد و مواد که در ساختار آن به کار می رود بستگی دارد برای اینکه به قیمت دقیق دسترسی پیدا کنید باید به شرکت که خرید ساندویچ پانل پشم سنگ Buy rock wool sandwich panels است را انجام می دهند ابتدا سفارشات لازم را انجام دهید سپس کارشناسان و یا مهندسان که تولید کننده ساندویچ پانل پشم سنگProduction of rock wool sandwich panels است قیمت دقیق را به مشتری ارایه می دهد. همچنین از مزایای این پانل که می توان به آن اشاره کرد این است که از رطوبت جلوگیری می کند افرادی هستند که چه در کارخانجات و یا منازل از داشتن رطوبت دچار مشکل زیاد می شود با استفاده از ساندویچ پنل پشم سنگ می تواند از دردسر های  رطوبت  رهایی یابد علاوه بر اینها مهمترین مزیت که دارد مقاومت بالا در برابر آتش است زیرا جنس پشم سنگ که برای عایق بندی به کاربرده شده است ضد حریق نیز می باشد. در ادامه برای اطلاعات بیشتر شما چند مورد از مزایای ساندویچ پانل پشم سنگ اشاره می کنیم پس با ما همراه باشید.

  • مهمترین مزیت که پنل ساندویچی پشم سنگ دارد مقاوت بالا در برابر نفوذ مکروب و حشرات باشد.
  • پنل ساندویچی پشم سنگ طرح فوق العاده ای که در ساختار آن به کار رفته است قابلیت بازیافت را دارد که سبب کاهش صرف هزینه می شود.
  • ساندویچ پنل پشم سنگ قابلیت شستشویی را نیز دارا می باشد.
  • پنل ساندویچی پشم سنگ  دارای طول عمر بالا می باشد.
  • ساندویچ پنل پشم سنگ عایق بندی فوق العاده ای دارد.
  • پنل ساندوچی پشم سنگ دارای تنوع رنگ نیز می باشد قابل توجه افراد که رنگ خاصی مد نظر دارد. 

اما ساندویچ پانل پشم سنگ در زمینه های مختلف کاربرد دارد و با توجه به ساختار که در ساخت این نوع پانل به کار برده شده می توان در موارد مختلف از آن استفاده کرد و  این نوع ساندویچ پانل به دلیل مقاومت بالا در صنایع نظامی، کارخانجات و ... کاربرد فراوانی دارد. اما برای اطلاعات بیشتر در زیر به برخی از کاربرد آن اشاره می کنیم.

  • استفاده از ساندویچ پانل پشم سنگ در پالایشگاه ها و نیروگاه ها
  • به کاربردن ساندویچ پنل پشم سنگ برای ضد صدا کردن سالن ها
  • استفاده از ساندویچ پانل پشم سنگ در ساختمان های پیش ساخته و دیگر سازه های سبک
  • به کارگیری پنل ساندویچی در صنایع