سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دستگاه حضور و غیاب

 

ایمپلنت دندان امروزه یکی از پرکابردترین محصول برای جایگذاری دندان های از دست رفته می باشد. در چندی پیش تا به امروز شاید بیشتر افراد از مشکلات دندان رنج زیادی ببرند اما با پیشرفت تکنولوژی در عصر جدید مهندسان یا دانشمندان سعی در ساخت چنین محصولی که بیشترین نیاز مردم را برطرف کرده با کیفیت بالا انجامیده است. ایمپلنت دندان انواع مختلف دارد و شرکت های مختلف با کیفیت متفاوت به تولید ایمپلنت دندان یا ساخت ایمپلنت دندان می پردازند. به طور مثال ایمپلنت دندان که در شرکت زیمر ساخته می شود قابل مقایسه با ایمپلنت دندان آلمانی نیست. زیرا ایمپلنت دندان آمریکایی American Dental Implants از مواد با کیفیت بالا و دستگاه های پیشرفته استفاده کرده است خلاصه که تیم شرکت آمرکایی تمام تلاش خود را برای تولید محصول با کیفیت کرده است و به نتیجه عالی نیز دسترسی پیدا کرده است. بنابراین ایمپلنت آمریکایی از مزیت که برخوردار می باشد و می توانیم به آن اشاره کنیم مدام العمر بودن آن می باشد این مزیت را شاید بیشتر افراد به دنبال آن باشد زیرا می خواهند با خیال آسوده بدون اینکه در سال های آینده دغدغه کاشت دندان را داشته باشد را انجام دهند. هانطور که به مزیت بالای این نوع ایمپلنت دندان پی بردید بنابراین شاید به ذهن شما خطور کند که قیمت این نوع ایمپلنت چه مقدار می باشد. قیمت ایمپلنت دندان آمریکایی با توجه به مزیت که دارد مقداری از سایر ایمپلنت ها بالا تر می باشد. و اما مهندسان و دانشمندان با پیشرفت علم در عصر جدید به ساخت ایمپلنت دیجیتال که از ایمپلنت معمولی بالاتر می باشد پرداخته است. فرق ایمپلنت دیجیتال با معمولی که شاید برای شما نیز مبهم باشد را به طور خلاصه اشاره می کنیم پس با ما همراه باشید.

ایمپلنت دیجیتال Digital implants با استفاده از تکنولوژی روز و دستگاه های به روز تولید می شود. مزایای که این نوع ایمپلنت دارند این است که روند درمان را با سرعت بالا جلو می برند. استفاده از ایمپلنت دیجیتال به گونه ای است که سبب خونریزی و درد کمتر می شود و نیازی به بخیه نیز ندارد. دلیل این امر این است که پایه ایمپلنت دیجیتال با دقت بالا گذاشته می شود همچنین زمان جراحی در زمان کمتر صورت می گیرد. بنابر این روند درمان با سرعت بالا صورت می گیرند بدون اینکه بیمار دچار نگرانی و درد زیادی شود. ایمپلنت دیجیتال از روش نوین به گونه ای که روش شبه سازی رایانه ای سه بعدی به برای بررسی وضعیت عصب و استخوان انجام می شود. بنابراین با این توضیحات پی می برید که ایمپلنت دیجیتال نسبت به ایمپلنت های معمولی بهتر و مناسبتر می باشد اما با ارایه توضیحات ایمپلنت دیجیتال متوجه شدید که ساخت این نوع ایمپلنت با دقت و کیفیت بالا انجام شده است بنابراین قیمت ایمپلنت دیجیتال Price of digital implantsنیز با توجه به موارد ذکر شده نسبت به سایر ایمپلنت ها نسبتا بالاتر می باشد.

ایمپلنت به کمک سرجیکال گاید کی از روش های دگر در مورد کاشت دندان می باشد. ممکن است برخی از مواقع با استفاده از جراحی برای کاشت ایمپلنت دندان با مشکلات زیادی روبرو می شویم به گونه ای که قالب در مکان مناسب قرار نگیرد و آسیب بر رشته های عصب و فک وارد شود. برای جلوگیری از این امر و سهولت درمان متخصصان کاشت دندان ایمپلنت دندان را با استفاده از روش سرجیکال گاید انجام می دهند. همانطور که دانستید این روش یکی از روش نوین برای سهولت درمان می باشد. بنابراین قیمت ایمپلنت به کمک سرجیگال Price of implants with the help of Sergigalنسبت به سایر روش ها نسبتا بالا تر می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر بهتر است که به متخصص با تجربه مراجعه نماید یکی از متخصص که از علم و تجربه زیاد برخوردار می باشد را می توانیم با اطمنان بالا به شما معرفی کنیم دکتر آقا جری می باشد. دکتر آقا جری یکی از دکتر های خبره در این زمینه می باشد برای کسب اطلاعات بیشتر از انواع ایمپلنت دندان همچنین قیمت انواع ایمپلنت دندان و سایر خدمات مورد نظر از وزیت آنلاین همچنین مشاوره رایگان بهره مند شوید سپس با اطلاعات و اطمنان بالا به کاشت دندان مورد نظر بپردازید.